2013. október 21., hétfő

December napjai - December Daily

Már több éve próbálkozok a decemberi album készítésével, de eddig egyiket sem sikerült befejezni.Idén is tervezem, hogy megcsinálom és most biztosra megyek :)Ezért már most elkezdtem tervezgetni.
A borító már kész van, valamint egy oldalt elkészítettem belőle.Terveim szerint minden nap dolgozom rajta egy kicsit, így előreláthatólag decemberre elkészül.A fotózás és komment íráson kívül más dolgom nem is lesz vele (remélhetőleg). A terv része még az is, hogy csak meglévő papírokból és kiegészítőkből fogok dolgozni. ;)






Felhasználtam:fehér karton,ILS papírok,pausz papír, arany fólia,struktúr paszta,csillám,SC vágógép (saját készítésű számok),dekortapasz,vízfesték,varrás,flitterek,gombok.


3 megjegyzés:

  1. Már most milyen gyönyörű albumnak indul! :) Én is ebben a stádiumban járok! :)

    VálaszTörlés
  2. Jujj de nagyon gyönyörűen indul ! És milyen ügyes vagy, hogy már elkezdted ! Ráadásul mindig csodáltam azokat, akik képek nélkül is össze tudnak rakni egy albumot. Pedig nekem sem ártana megpróbálkoznom vele. Kitartást a folytatáshoz - biztosan gyönyörű lesz ! És majd örülni fogok, ha megmutatod készen is.

    VálaszTörlés
  3. hogy te milyen gyors és előrelátó vagy :D én még a tervezés fázisában, de te szuper vagy!!

    VálaszTörlés