2013. október 4., péntek

Love and dreams

Közel három hónapos kihagyás után sikerült egy rövid időt alkotással tölteni.Ez az oldal született.A fotón Emmával, az én drága kislányommal vagyok.Ezt a szépséges képet az ImpressionART (Éva és Aliz) készítette tavaly nyáron
Nem akartam túlbonyolítani, így túl sok mindent nem is tettem az oldalra.Vázlatnak Dia egyik 2012-ben készült digitális oldalát használtam.
A fotó alatt pedig elrejtettem egy kis tasakot, ide teszem az én üzenetem Emmának.


 

Felhasználtam: fehér alapkartont,MME és SC mintás papírokat,Dear Lizzy matricákat, washi tape-et, varrást, aranyfóliát,vágógépet,Pillanatok pecsétet, fehér 3D pasztát, Garn pékzsineget, vízfestéket,arany színű perfect pearls-t.
Az oldalon először használtam Shilouette Cameoval vágott pecsétet.


5 megjegyzés:

  1. minden porcikája lenyűgöző!! a fotó ahhhhhhhhhhhhhh gyönyörű, és a körítés nemkülönben!! IMÁDATOS!! <3 köszönöm :D boldoggá tettél :D <3

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűűű Izzie! Imádom!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szépségesen gyönyörűséges !

    VálaszTörlés
  4. Csodás lett Izzie, imádom! Annyira finomak a színek és a formák és olyan ünnepélyes lett az aranytól.

    VálaszTörlés
  5. Minden szeretetet kifejez ez a fénykép és az oldal is :$

    VálaszTörlés