2013. november 13., szerda

Novemberi vázlat kihívás

A scrap.hu novemberi vázlatkihívás vendégszerkesztője Timi.Egyik vázlatát Stephanie Bryan-től választotta.Stephanie oldala szép, egyszerű és letisztult.Mivel ez a világ közelebb áll hozzám, így én is az ő elrendezését választottam.
Következő hónapban Timi engem kért fel vendégszerkesztőnek, amit itt is nagyon köszönök :) Decemberi vázlatkihíváshoz két különlegesen szép oldalt választottam ;)


Az oldal elkészítéséhez felhasználtam: fehér alapkartont, Dear Lizzy papírokat,Silhouette Cameo-t,saját készítésű díszítőket, varrást, flittereket, tűzőgépet,pausz papírt,zsinegeket,gombokat és vífestéket.


3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, finom, letisztult! Egyszerűen imádom Izzie! :)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatosan finom munka, nagyon jó nézni!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű!!! Azok az apró részletek, a kézzel rajzolt minták... Meg kell tanulnom Tőled...

    VálaszTörlés