2013. december 3., kedd

Hello december

A scrap.hu decemberi vázlat kihívására készült a két oldalam.Ebben a hónapban én voltam a vendég, aminek most különösen örültem.A napok gyorsan telnek és már minden az ünnepek körül forog, így mindenképp ünnepi témájú oldalakat szerettem volna készíteni.

Az első vázlat Jennifer-től van, aki nagy kedvencem régóta.


A fotó, amit oldalba foglaltam az idei karácsonyi fotózásunkon készült.Az oldalhoz felhasználtam kartont, amit én festettem, ILS papírokat, pauszt, saját készítésű díszítőket, varrást, miltonkapcsot, dekortapaszt, Cameoval vágott díszítőelemeket.

A második oldalt Janna Wernertől választottam.Ennek az oldalnak nagyon tetszett az elrendezése.


Az oldal elkészítéséhez felhasználtam ILS papírt, pauszt, saját készítésű stencilt, struktur pasztát, csillámport, flittereket, textilt, varrást, Cameoval vágott díszítőelemeket.

3 megjegyzés:

  1. Beautiful layouts, very elegant! Happy 2014 to you. Janna

    VálaszTörlés
  2. Thanks Janna!
    Happy new year to you!

    Izabella

    VálaszTörlés